Avatar billede Birthe_28 Nybegynder
09. februar 2015 - 15:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Printer CANON MG5150 vil ikke udskrive

Hej IT-eksperten.
Jeg var ifærd med at udskrive 25 stk. kopier ,hvilke skulle være på bagsiden af nogle kopier, jeg lige havde udskrevet. Pludselig satte et stykke papir sig fast. Jeg kunne ikke se det nederst, hvor papirskuffen sidder.Jeg fik det rykket ud fra den øverste del af printeren- altså der hvor man også kan se patronerne. Det kan se ud til, at der mangler et lille stykke papir - men jeg er ikke sikker og jeg kan ikke finde det nogen steder i printeren. Det vises som  fejlkode C000 og det anføres at jeg skal slukke helt for strømtilførsel og prøve igen - MEN det virker ikke. Printeren blinker grønt og orange.

Når jeg åbner låget ned til patroinerne, plejer patronerne at flytte sig - men de sidder uden at bevæge sig i højre side.

Jeg ville være meget glad for Jeres hjælp.

Venlig hilsen
Birthe_28
Avatar billede 220661 Ekspert
09. februar 2015 - 17:48 #1
Har du ikke en klap på bagsiden af printeren du kan tage af og komme ind til valserne og fjerne det sidste papir?
Sidder typisk med et par drejeknapper.
Avatar billede Birthe_28 Nybegynder
11. marts 2015 - 14:15 #2
Mange tak for Jeres svar.
Jeg fik min printer til at fungere igen ved - efter "Ekspertens" beskrivelse at fjerne det papir, der sad fast. Venlig hilsen Birthe_28
Avatar billede 220661 Ekspert
11. marts 2015 - 15:59 #3
Super. Dette er så et svar til lukning af tråd.
Avatar billede Birthe_28 Nybegynder
28. marts 2015 - 01:10 #4
Ja tak. Tråden kan lukkes, da opgaven er løst med hjælp fra Eksperten. Lukker Eksperten nu tråden?? Hvis det er noget jeg selv skal gøre, beder jeg Jer venligst meddele, hvordan jeg lukker tråden. På forhånd tak. Venlig hilsen Birthe_28
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2015 - 07:42 #5
Du lukker tråden ved at acceptere mit svar der står med gult:
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2015 - 08:35 #6
Tak for point og god weekend :-)