Avatar billede magger Novice
09. februar 2015 - 22:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lysstyrke på mac

Jeg er ved et uheld kommet til at skrue helt ned for lysstyrken på min Mac, og den kan åbenbart ikke, som iPhonen, finde ud af kun at gøre skærmen grå, så nu he keg bare sort skærm.

Kan man resette lysstyrken på en eller andenmåde vha. tastaturet eller på anden vis komme uden om at skulle finde slideren på en sort skærm?
Avatar billede buttwipe Juniormester
09. februar 2015 - 23:05 #1
Er det ikke bare at trykke på funktionstasten F2 på keyboardet?
Avatar billede magger Novice
09. februar 2015 - 23:12 #2
Haha, jo, det var det da! Takker mange gange! :-)

Lægger du ikke et svar, så du kan få point?
Avatar billede buttwipe Juniormester
09. februar 2015 - 23:19 #3
Jeg samler ikke points, så snup dem selv.
Avatar billede magger Novice
09. februar 2015 - 23:29 #4
Ok, takker igen :-)

Er der ikke en grøn knap, ligesom på flaskeautomaterne, hvis man vil give sine point til et godt formål :-)
Avatar billede buttwipe Juniormester
09. februar 2015 - 23:33 #5
Jeg har aldrig stillet et spørgsmål herinde, så jeg aner ikke hvordan systemet fungerer.
Avatar billede magger Novice
09. februar 2015 - 23:37 #6
Lukluk