Avatar billede oppes Seniormester
11. februar 2015 - 14:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

int eksplorer

styresystem 8,1 kan ikke finde int eksplorer, kommer bare blank side
Avatar billede claes57 Ekspert
11. februar 2015 - 16:25 #1
det bør ligge her
C:\Program Files\Internet Explorer
og i mappen dobbeltklikker du på iexplore.exe
Evt kan du højre klikke på den, og vælge Send til og Opret genvej på skrivebordet.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. februar 2015 - 20:04 #2
Det vil sige den forsøger at starte men der kommer ikke foretrukken side op?

Har du anden browser du kan køre med?

Har du programmerne CCleaner Malwarebytes og AdwCleaner på computeren prøv at opdatere dem og kør en scanning på computeren.
Avatar billede oppes Seniormester
11. februar 2015 - 20:17 #3
tak. jeg tror ccleaner har hjulpet. vi må se.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. februar 2015 - 20:22 #4
Velbekomme.
Kør de andre programmer også. Læg gerne loggene ind i tråden (Malwarebytes og AdwCleaner) og meld tilbage om problemet er løst :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. februar 2015 - 20:23 #5
Du får lige vejledning på de sidste to programmer her:

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php
http://www.eksperten.dk/guide/1605
For du en error code når du installerer så kig lige på denne tråd:
https://forums.malwarebytes.org/index.php?/topic/149048-internal-error-expression-error-runtime-error-at-79177-external-exeption-e06d763/
Gerne lige lægge loggen ind der kommer når den er færdig

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Avatar billede oppes Seniormester
06. april 2015 - 20:10 #6
nu kører det. SVAR
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2015 - 21:03 #7
svar.