Avatar billede elmoe Juniormester
12. februar 2015 - 20:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål til håndværkerfradrag

Vi fik lagt nyt tag i 2014 og oplyste arbejdslønnen på skats hjemmeside for håndværkerfradrag.

Skulle vi have oplyst det andre steder? På selvangivelse eller lignende?

På forhånd mange tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2015 - 20:37 #1
Hvis I har oplyst det på Skat hjemmeside, så er det som det skal være.
Avatar billede elmoe Juniormester
29. marts 2015 - 15:18 #2
Tak for svar helle515. Du må meget gerne komme med et svar så du kan få points.
Avatar billede elmoe Juniormester
13. april 2015 - 20:49 #3
Der er gået lang tid uden svar så jeg lukker tråden. Tak for hjælpen.