Avatar billede deejay1984 Novice
14. februar 2015 - 12:02 Der er 1 løsning

Raspberry Pi mono gpio

Hej eksperter

Jeg har fået mig en Raspberry Pi og har leget med GPIO i Python. Dette virker fint. Men da jeg er ved at lære C# kunne jeg godt tænke mig at bruge det til GPIO.
Jeg har installeret Mono og kan godt sende et færdigt C# projekt over til RPi - det virker også fint.
Problemet er med GPIO og mono.
Kan man hente noget så jeg via Visual Studio kan lave et program med GPIO, compile det og sende det RPi?

På denne side er beskrevet lidt om det:
https://github.com/cypherkey/RaspberryPi.Net/blob/master/README.md
Hvis jeg bare kopier koden melder den fejl. Den kan ikke finde "using RaspberryPiDotNet;" Det har vidst noget med library at gøre men det har jeg ikke forstand på. Kan dette hentes ned på windows eller skal jeg udføre det hele på RPi?
Avatar billede deejay1984 Novice
20. marts 2015 - 11:47 #1
Lukket