Avatar billede brugernavn91 Nybegynder
15. februar 2015 - 13:04 Der er 2 kommentarer

computerskærm i sort ved opstart

Sidder ved min computer og får ved et uheld væltet en flaske(med kapsel) på gulvet i nærheden af computer, computer fryser da det formentlig giver et bump da flaske rammer gulvet, genstarter computer men nu tænder skærmen ok. Har prøvet at genstarte computer flere gange uden held, der som om den ikke rigtig vil sætte igang. Har kigget på grafikkort som virker fint, har prøvet at skifte skærm uden. Men har set at 2 ud af 4 blæsere i computer ik kører, blåt diodelys der er monteret i kabinettet lyser heller ik. Ved opstart kan jeg ikke rigtig høre nogle biplyde eller noget. Computer køre med Windows 7 og den har egentlig virket ganske fint men den senere tid har den kørt lidt langsomt.

Håber i kan hjælpe mig for har en del på harddisken jeg ikke må miste.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2015 - 15:11 #1
Hej og velkommen til.
Hvis der er 2 ud af 4 blæsere der ikke kører vil jeg da mene du har et strøm problem. Det kan være en defekt strømforsyning, men det kan også være et stik der er hoppet af et sted. Så det må du lige tjekke om det kan være.
Avatar billede mediman Nybegynder
15. februar 2015 - 22:55 #2
Du kan jo lige montere din harddisk i en anden comp og få de vigtige ting ud på en extern eller et USB drev.

Better safe than sorry...