Avatar billede jhjorsal Mester
16. februar 2015 - 08:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PC død efter tvangsslukning midt i en opdatering

Jeg skulle til at geninstallere win 7 på en bærebar, og da jeg ville genstarte pc'en for at den kunne indlæse fra DVD, skulle den opdatere 28 opdateringer, jeg tænkte det gider jeg ikke vente på, og tvangslukkede maskinen, nu kan den så ikke starte op igen, når jeg trykker på Power knappen, lyser den op og jeg kan hører blæseren et kort øjeblik men så lukker alt ned igen, hvad gør jeg ?
Avatar billede Dkl Nybegynder
16. februar 2015 - 12:29 #1
Hej jhjorsal

Har du prøvet at tage batteriet ud et øjeblik, og derefter starte computeren op igen?

/David
Avatar billede 220661 Ekspert
16. februar 2015 - 16:22 #2
Hvis #1 ikke løser det,så prøv at sæt dvd til Windows7 i og prøv at reparere computeren, hvis den vil boote på den.
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2015 - 16:46 #3
hvis computeren ikke vil tænde, og kører blæser lidt og så bare stopper, så er det strømforsyningen som er gået.

det har ikke noget med en opdatering at gøre!
Avatar billede 220661 Ekspert
16. februar 2015 - 17:15 #4
#3 Det er en bærbar der er tale om.
Avatar billede kurtba Ekspert
16. februar 2015 - 22:12 #5
Installer forfra. At afbryde en opdatering er det værste man kan udsætte en pc for. Det er normalt ensbetydende med en død installation.
Så forfra igen.
Avatar billede jhjorsal Mester
17. februar 2015 - 08:53 #6
Det virkede faktisk bare at pille batteriet ud, gad vide hvorfor ? Men Dkl lig et svar, og tak for hjælpen alle.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2015 - 15:40 #7
#6 Når du tvangslukker en pc eller strømmen bare forsvinder pludseligt kan noget af hardwaren stadig have strømrester liggende i baggrunden. Og når du så prøver at starte computeten, tror systemet det allerede kører, og derfor lukker den ned. Det er den simple forklaring på det :-)

Velbekomme.
Avatar billede jhjorsal Mester
03. marts 2015 - 22:08 #8
Lukketid