Avatar billede wannabeapple Nybegynder
17. februar 2015 - 11:25 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Sletning af link i foretrukne...

Jeg har windows 7og bruger IE. Jeg prøver at rydde op i nogle gamle link i mine favoritter, men de popper op igen 2 sek efter jeg har slettet dem, ligegyldig hvor jeg prøver. Har prøvet alle tilgængelige muligheder rundt på pc'ern, men de ligger stadig og fylder. Hvordan kommer jeg dem tillivs..?  :)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2015 - 15:50 #1
Er det links til kendte sider eller er det sider med reklamer mm?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2015 - 15:51 #2
Har du problemer med popups på siden når du surfer?
Avatar billede wannabeapple Nybegynder
17. februar 2015 - 23:11 #3
Det er links til bl.andet infosider, såsom joomla, edb sider, fakta, rema, bilka, Bing.... de er væk et øjeblik og så dukker de op igen nederst på listen. Nej, ingen problemer med pop-ups :)
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2015 - 02:01 #4
gå ned på disken, og kopier alle links til en mappe.
så slet dem du vil af med.

slet det hele på system mappen, og læg dem du har valgt ind
Avatar billede wannabeapple Nybegynder
18. februar 2015 - 11:54 #5
Måtte slette hele mappen for at få dem væk, men det fungerede fint med en ny mappe som så blev døbt - favoritter.  Mange tak for hjælpen.