Avatar billede darkwader Juniormester
17. februar 2015 - 19:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Der opstår pludselig dobbelte af alt i outlook

Hej

PÅ mit arbejde oplever vi at der hos brugerne ind i mellem at pludselig er dobbelt af alt i deres Outlook.

Det betyder bla at der er bliver oprettet en ny kalender som bliver den aktive, således at vi er nødt til at flytte alle kalender aftaler over i den nye kalender.

Nogen gang kan vi i starten ikke se de dobbelte kalender og de nye aftaler. Men så efter et par dage ser vi den dobbelte kalender dukke frem. Har søgt på nettet uden at jeg syntes at fundet noget brugbart

Vi kører Windows 7 Office 2010 og Exchange 2010

Nogen der har nogen erfaring med det ?
På forhånd tak
Avatar billede darkwader Juniormester
01. august 2015 - 00:44 #1
Ingen svar. Derfor lukker denne tråd
Avatar billede darkwader Juniormester
01. august 2015 - 00:44 #2
Ingen svar. Derfor lukker denne tråd