Avatar billede Problemofficer Nybegynder
18. februar 2015 - 13:32 Der er 1 løsning

Kan ikke køre 2 skærme samtidig

I får lige historien, så i ved hvad der er sket.
Har købt dele fra proshop til at lave en gamer computer. (undtagen grafikkort som jeg fik af en kammerat) Computeren virkede fantastisk i halvanden uge, både performance og to skærme koblet til.
Den gik desværre død en dag, og jeg måtte få det tjekket ved proshop. Det viste sig at en af rammene var defekte, så det blev skiftet.

Nu er jeg så kommet hjem, og den starter som den plejer, og ville koble mine skærme til. Men den vil kun vise en skærm af gangen.
Begge skærme viser billede, hvis de er sat i alene, men når begge er koblet til, er det kun den ene der viser billede. Den ene skærm har VGA (Med adapter i til DVI) Den anden kører med HDMI til HDMI (Har også prøvet at se en DVI adapter i til den, men samme resultat)
Skærmen med de forskellige udgange har selvfølgelig 'AUTO' funktionen, men selvom den står på den rigtige funktion, så vil den stadig ikke vise billede

Det skal lige siges, at jeg ikke er den store 'haj' til computer, men vil sætte pris på hvis jeg kunne få hjælp fra en herinde, da jeg meget meget meget gerne vil kunne have begge skærme til at køre, når jeg er så vant til det herhjemme og på arbejde.
Avatar billede Problemofficer Nybegynder
18. februar 2015 - 14:21 #1
Jeg prøvede lidt af hvert, men det viste sig at mens computeren havde været til rep, var der blevet udgivet en opdatering til grafik kortet. Det fungerede, og det kører bare som det skal! ;)