Avatar billede poulvp Praktikant
18. februar 2015 - 17:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Booking system virker ikke i iframe

Hej
Jeg har inkluderet et booking system i en iframe på en website.
Problemet er at så snart jeg kommer til at skal vælge en booking type bliver jeg smidt tilbage til start.
Hvis jeg nu går direkte ind på URLét så virker det fint og når jeg nu går tilbage til min wesite så virker det også her, men først efter jeg har været inde på URLét direkte??
Avatar billede keysersoze Guru
18. februar 2015 - 18:02 #1
kode? link? et eller andet?
Avatar billede poulvp Praktikant
18. februar 2015 - 18:15 #2
Den website jeg arbejder på er http://www.bilsynhedensted.dk/
jeg har nu lavet det om så booking siden ikke er i en iframe mere, men åbner direkte i et nyt vindue.
linket til bookningen er: http://booking.synsdata.com/10237-332
Avatar billede keysersoze Guru
22. februar 2015 - 11:48 #3
Og hvad skulle man gøre for at få det til at fejle?
Avatar billede poulvp Praktikant
23. februar 2015 - 18:20 #4
Hvergang man prøvede at booke en af funktionerne blev man sendt tilbage til start. Hvis jeg så gik ind på det direkte url først i et andet faneblad så virkede det også i iframe?
Avatar billede keysersoze Guru
24. februar 2015 - 11:10 #5
Så man er nødt til reelt at booke for at teste det?

Anyway, jeg gætter på at du alligevel ikke har kontrol over synsdata.com så du kan ikke rigtig gøre til eller fra - du er nødt til at henvende dig til dem, forklare dem problematikken og håbe på at de kan løse det.
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2015 - 17:14 #6
prøv med www.booking.synsdata.com/10237-332 eller skal du lave nyt link med http://kortlink.dk/
Avatar billede poulvp Praktikant
17. september 2015 - 12:42 #7
Tak smid lige et svar :-)
Avatar billede keysersoze Guru
19. september 2015 - 11:59 #8
svar