Avatar billede stefanhanquist Nybegynder
19. februar 2015 - 12:51 Der er 1 kommentar

SML eller HTML

Jeg står i den situation at jeg har lavet en hjemmeside i programmet webplus serif. nu skal jeg til at ligge det på nette og mangler et webhotel og har derfor snakket med scannet hvor prisen lyder på 69,- hvis det kun er HTML og hvis der også er et SML koster det 149,-. derfor vil jeg gerne vide om nogle ved om Webplus Serif har SML.
Avatar billede Slater Ekspert
19. februar 2015 - 13:03 #1
Hvad i alverden er SML? Jeg har aldrig hørt om det, til trods for at have været professionel webudvikler i en del år, og hvis jeg slår det op, finder jeg kun Standard ML, et ældgammelt programmeringssprog, som ikke har noget med websider at gøre.

Er det XML? I så fald giver det stadig ikke mening, da det bare er et filformat. Det kan ikke koste ekstra.