Avatar billede mronet87 Forsker
19. februar 2015 - 14:50 Der er 2 kommentarer

Markedsføring til Erhverv

Hej alle

Jeg står og skal hjælpe med at markedsføring en "ny" cloud løsning.
Vi sælger allerede igennem Telemarketing.

Men er der alternative metoder, som ikke koster det store og hvor man henvender sig til selvstændige erhvervsdrivende?

Kunne være noget med et banner ved Linkedin.
Avatar billede mikaelch Novice
04. marts 2015 - 16:14 #1
få en hjemmeside

få andre til at linke til sidden derved findes den på google sidden
Avatar billede CamillaJensen Nybegynder
08. juli 2015 - 10:04 #2
Hej,

Som ovenstående forslår kan SEO være en god idé - både i forhold til linkbuilding, men også specifikke tekster der rammer søgeord du gerne vil findes på.

Derved er der en større mulighed for, at de selvstændige erhvervsdrivende vil finde virksomhedens side, hvis de står og mangler det udbydende produkt eller service. Du kan eventuelt læse mere om SEO her: http://www.aw-media.dk/