Avatar billede cooglin Nybegynder
19. februar 2015 - 20:07 Der er 4 kommentarer

pop3 mail

Efter vi har fået ny server på arbejde kan jeg ikke sende mail på min pop3 mail som er tdc "pop3.mail.dk asmtp.mail.dk" Den sender det godt nok der bare ingen der modtager nogen mail "smtp" hvad er der galt?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. februar 2015 - 20:58 #1
Hedder porten på den udgående server 587?
Avatar billede leif Seniormester
19. februar 2015 - 21:00 #2
Blander du ikke noget sammen eller undlader ud oplysninger ?

Hvad er det for en server I har skiftet og hvad bruges den til ?

Generelt anbefales det kun at bruge asmtp.mail.dk hvis ens mail er en mail som følger med en TDC bredbåndsløsning.
Avatar billede cooglin Nybegynder
19. februar 2015 - 21:04 #3
Det hele er sat rigtigt op, firmaet siger os at smtp som er til udgående ikke er blokeret os port 587 til udgående, har os prøvet ssl med port 995 osv, intet der virker.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2015 - 22:25 #4
hvis du ikke har de korrekte oplysninger til at sende og modtage, så blivr du jo nødt til at få dem fra TDC