Avatar billede Maria74 Nybegynder
20. februar 2015 - 14:42 Der er 1 løsning

one.com + Live Mail = problemer med mappeliste og imap

Hej,

Jeg har ikke forstand på email programmer osv. og har nu i 2 dage kæmpet med samme problem... Selv ikke one.com support har kunne hjælpe...
Here it goes:

Bruger Live Mail.
Har 3 gmails, det virker fint.
Fik ny email hos one.com
Får disse 2 meddelelser:

"Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Designersdistrict (info). Overførsel af brevhoveder til mappen 'Designere' blev ikke gennemført. 'Designere' kunne ikke vælges på IMAP-serveren. Opdater mappelisten, og prøv igen.

Svar fra server: Mailbox doesn't exist: INBOX.Designere
Server: 'imap.one.com'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCCD2
Protokol: IMAP
Port: 993
Sikker (SSL): Ja"

--------------------------- OG denne: ------------------------

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Designersdistrict (info). Overførsel af brevhoveder til mappen 'Designere' blev ikke gennemført. 'Designere' kunne ikke vælges på IMAP-serveren. Opdater mappelisten, og prøv igen.

Svar fra server: Mailbox doesn't exist: INBOX.Designere
Server: 'imap.one.com'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCCD2
Protokol: IMAP
Port: 993
Sikker (SSL): Ja

WHAT TO DO??
Jeg har opsat som de hos one.com har skrevet - har endda sendt billeder af det til dem, da de skulle være heeelt sikre - den er god nok! Også afprøvet at fjerne INBOX under imap, for derefter at genstarte programmet og skrive INBOX igen og så genstarte igen-igen...
Intet har virket...

Help!?

(Har ikke forstand på dette point system - er ny...)
Avatar billede Maria74 Nybegynder
07. marts 2015 - 11:01 #1
Ingen har kunne hjælpe - hverken her eller på one.com... Har reinstalleret mailprogrammet, men stadig samme problem... Eneste løsning må være ikke at bruge one.mail i Live Mail programmet...