Avatar billede phpnoob Novice
21. februar 2015 - 10:27 Der er 5 kommentarer

Programmeringsprog mulighed for beskyttelse af kode skal være til internet

Hej er ved at undersøge hvilken programmeringsprog der er bedst muligt at skjule/beskytte for andre , jeg har læst hvis han vil beskytte sin kode skal man ihvertfald ikke bruge javascript da det er svært at skjule/beskytte for andre. Nogen som har nogen forslag til det?

På Forhånd tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2015 - 12:19 #1
du skal bruge kode, der afvikles på server-siden, og ikke hos brugeren. php eller .net er oplagte.
Avatar billede phpnoob Novice
21. februar 2015 - 13:09 #2
PHP Det vidste jeg godt. tak for svaret :)
Avatar billede phpnoob Novice
21. februar 2015 - 13:30 #3
Men er det rigtigt forstået at med javascript kan man lave flere smarte ting som man ikke kan med php feks.?
Avatar billede keysersoze Guru
22. februar 2015 - 00:31 #4
Du kan slet ikke sammenligne PHP og JavaScript - PHP fungerer på serveren og kan kun levere at statisk resultat til klienten mens JavaScript fungerer på klienten og kan give dynamik til klienten.
Avatar billede phpnoob Novice
23. februar 2015 - 18:12 #5
yes så smid et svar en af jer - hvem kommer først når tørsten er størst hehehehe