Avatar billede ZeBa Ekspert
21. februar 2015 - 13:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Afinstallation og geninstallation

Min pc er - endnu engang - begyndt at fryse igen og igen, og det virker som om et er Thunderbird, der forårsager det: Programmet startet fint op, men hvis jeg klikker hvorfomh´helt, fryser det hele.
Så nu har jeg tænkt mig af afinstallere det og geninstallere det, så jeg vil høre, om jeg kan få det til at lade mine mails blive liggende, så jeg kan bruge dem efter geninstallationen.
Og noget andet: Såvidt jeg kan se, kan man ikke overfør mails til Outlook, men kan det virkelig passe?
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2015 - 14:33 #1
du skal bruge mozbackup til det - backup og gendannelse bagefter.
http://mozbackup.jasnapaka.com/
let, enkelt og hurtigt.
Avatar billede ZeBa Ekspert
21. februar 2015 - 19:24 #2
Den har jeg lige prøvet at bruge - men den kan heller ikke fungere. Den backer godt nok firefox, men når den har backet thunderbird lidt skriver den "not responding", og lidt efter kommer en lille rude: Ressource missing for 11684.
Avatar billede ZeBa Ekspert
21. februar 2015 - 20:19 #3
Der var en der foreslog at bruge safe mode efter nedenstående link, men jeg er ikke IT-ingenør, så jeg fatter ikke en brik af det. Er der nogen der gør?
Does the same thing occur if you launch the application in Mozilla Safe Mode? http://kb.mozillazine.org/Safe_mode
Avatar billede claes57 Ekspert
22. februar 2015 - 11:34 #4
I Windows tryk windowstast+R og skriv
Msconfig
I fanebladet boot sætter du hak i sikker start.
Herefter genstart og kør mozbackup.
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. marts 2015 - 08:41 #5
Hjælper heller ikke
Der skulle en geninstallering af Windows til