Avatar billede usepc Praktikant
21. februar 2015 - 14:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

"Internet Explorer er holdt op med at fungere"

Hej.

Jeg har Windows 7. Jeg Internet Explorer 8.

Jeg vil gerne have en nyere version af Internet Explorer. Nærmere bestemt vil jeg gerne opdatere til Internet Explorer 11. Derfor går jeg med Mozilla Firefox til adressen http://windows.microsoft.com/da-dk/internet-explorer/download-ie

Jeg trykker på "Hent Internet Explorer". Jeg sætter ikke kryds i feltet "Jeg vil også gerne have Bing- og MSN-standarder" (da jeg ikke ønsker dette). Jeg gemmer således filen kaldet IE11-Windows6.1 i mappen Overførsler. Når jeg klikker på pågældende fil for at installere den, kommer der følgende skilt:
>>Installerer Internet Explorer 11. Henter Internet Explorer 11<<

Dette skilt er der i ca. 20-50 sekunder. Herefter kommer der dette skilt:
>>Installationen af Internet Explorer blev ikke fuldført. Du kan finde flere oplysninger under fejlfinding i Internet Explorer.<<

Når jeg klikker på den understregede tekst fejlfinding i Internet Explorer (for at se, hvad der er galt), kommer der automatisk dette skilt:
>>Internet Explorer er holdt op med at fungere. Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning. 'Luk programmet'.<<

Når jeg klikker på "Luk programmet", kommer der dette skilt:
>>Internet Explorer er holdt op med at fungere. Windows søger efter en løsning på problemet. 'Annuller'<<

Efter lidt tid (uden jeg gør noget), kommer der (skiftevis) disse skilte (igen):
>>Internet Explorer er holdt op med at fungere. Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning. 'Luk programmet'.<<

Og:

>>Internet Explorer er holdt op med at fungere. Windows søger efter en løsning på problemet. 'Annuller'<<

Disse skilte er så vanskelige at lukke (kun med 'Ctrl+Alt+Delete-metoden' kan de lukkes).

Nogen, som har forslag/kommentarer etc. i forhold til, hvordan jeg kan løse dette, så jeg få Internet Explorer 11 installeret?

Bedste hilsner.
Avatar billede usepc Praktikant
21. februar 2015 - 14:36 #1
P.S. Jeg har Norton antivirus installeret på min computer.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. februar 2015 - 14:42 #2
Der er åbenbart i dag kommet en opdatering til Norton Antivirus som crasher IE11. Så vent indtil Norton er kommet med en rettelse, så tror jeg du kan installere IE11 uden problemer.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. februar 2015 - 15:37 #3
Så skulle det være fikset, lav en opdatering af Norton, og problemet skulle være løst.
Avatar billede usepc Praktikant
23. februar 2015 - 22:53 #4
Vejmand, mange tak for dine tilbagemeldinger. De hjalp.

Vil gerne give dig point. Ved dog ikke, hvordan jeg gør det - er det noget med, at når du har skrevet svar, så kan jeg tildele dig point?
Avatar billede vejmand Juniormester
23. februar 2015 - 23:07 #5
Velbekomme, her kommer så et svar til accept. :-)