Avatar billede Martinfys Nybegynder
22. februar 2015 - 09:53 Der er 5 kommentarer

el.

hej håber der nogen der kan hjælpe mig med dette spørgsmål om el?

jeg skal finde reluktansen.

jeg en ring af umagnetisk matrial som en spole der er viklet med 1250 vinklinger, med en strøm på 0,8 A
ringens cirkulær snit er indre 20 cm og ydre 26 cm

vindingstallet er 1000

mit problem er jeg ikke kan se hvordan jeg skal gribe den and, specielt vikle former jeg skal bruge.

håber der er nogen dr kan hjælpe mig ???
Avatar billede MADOlsen Forsker
23. februar 2015 - 14:15 #1
DU skal lige huske at vende tilbage til dine åbne spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Martinfys
Avatar billede Martinfys Nybegynder
23. februar 2015 - 16:10 #2
ja hvordan lukker jeg de åbne spørgsmål og giver point, jeg vil gerne men kan ikke se hvordan jeg gøre det ??????
Avatar billede MADOlsen Forsker
24. februar 2015 - 08:17 #3
Avatar billede Martinfys Nybegynder
24. februar 2015 - 08:51 #4
mange tak for det