Avatar billede martinandresen Nybegynder
22. februar 2015 - 11:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kopi af dokument navngivet med tegn som $ og

Når jeg laver et dokument, laver min computer en kopi, som bliver navngivet med $ tegn. Den er begyndt på det for omkring en måned siden.  Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.

Min PC har windows 8,1
Avatar billede moddi100 Seniormester
22. februar 2015 - 11:37 #1
Mon ikke det skyldes at du kan se skjulte filer. Normalt forsvinder de af sig selv igen, da det er nogle word bruger til gendannelse af dokumenter, hvis word skulle crashe.

Åben Windows Explorer (Windows tast + E) -> Fanen Vis -> Fjern afkrydsning i 'Vis skjulte filer'
Avatar billede martinandresen Nybegynder
22. februar 2015 - 22:46 #2
Tak! Jeg er simpelthen en spade til sådan noget. :-)
Avatar billede moddi100 Seniormester
22. februar 2015 - 23:01 #3
Og med garanti meget klogere end mig på andre områder ;)