Avatar billede c-holst Novice
22. februar 2015 - 19:49 Der er 5 kommentarer

køb/leje film online til download

Hej med jer.
Jeg sidder og pønser på om nogen af jer kender et sted hvor jeg kan leje eller købe en film til download på min eksterne disk, som jeg så vil se senere på mit tv.

Altså uden at forbinde min pc til mit tv

jeg har ikke et smart tv
Jeg kender og bruger diverse streamingtjenester.
Jeg vil leje eller købe en film som så ligger på min disk til afbenyttelse hvor jeg ønsker.
Som jeg forstår det skal jeg fx bruge pc til afspilning hvis jeg lejer eller køber en film i itunes

Håber i forstår hvad jeg tænker på
Avatar billede c-holst Novice
22. februar 2015 - 19:51 #1
hvad med fx blockbuster.dk
Avatar billede claes57 Ekspert
22. februar 2015 - 20:04 #2
hvis du har den liggende til offline-brug, så har sælger ikke kontrol over, om du har set den.
Dvs så skal du selv købe film til fuld pris - dvd/bluray, og køre dem ind på dit mediacenter/nas-disk eller hvorfor ikke bare afspille fra den købte skive?
Avatar billede Blueeyez Mester
22. februar 2015 - 20:50 #3
Køb filmen, lav en sikkerhedskopi af den med fx MakeMKV og vupti nu har du den på din ekstern og dette er lovligt (Man må godt lave backup af ens film) så længe du ikke deler/sælger den med andre..
Avatar billede c-holst Novice
01. april 2015 - 21:24 #4
Smid et svar begge to, da begge jeres kommentarer, på sin hvis er gode og relevante for mig
Avatar billede claes57 Ekspert
01. april 2015 - 21:55 #5
Bare hold mig ude af point.