Avatar billede OleJuhl Nybegynder
23. februar 2015 - 13:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Adobe Reader i Safari til Mac OS X Yosemite (alt i neyste version på MacBook Pro

Jeg har prøvet at downloade Adobe Reader (gratis version til MAC) fra Adobe og.com og senere fra 10 - 12 forskellige netsteder (efter først at have afinstalleret tidligere versioner), men hver gang jeg vil åbne en pdf-fil, så får jeg en boks  på en grå side med besked om at jeg skal acceptere slutbrugerlicensvilkår før jeg kan bruge programmet.
Hvor kan jeg komme til at acceptere licensen?
Og behøver jeg overhovedet Adobe Reader? - fndes der ikke andre (gratis) pdf-læsere, der virker til Mac? Jeg har hentet tre gratis i App-store, men de virker heller ikke!
Avatar billede buttwipe Juniormester
23. februar 2015 - 17:10 #1
Det er indbygget i OS X, så hold dig langt fra Adobe Reader:
http://support.apple.com/da-dk/HT201740
Avatar billede buttwipe Juniormester
23. februar 2015 - 17:20 #2
Med Preview (Billedfremviser) kan du også se Word-, Excel- og Powerpointfiler
Avatar billede OleJuhl Nybegynder
23. februar 2015 - 17:32 #3
Tak for svar, men mit problem er, at jeg får den omtalte Adobe boks om licens, -  også når jeg har afinstalleret Adobe Reader.  og vil forsøge at åbne en ekstern fil på et website.
Avatar billede buttwipe Juniormester
23. februar 2015 - 17:39 #4
Avatar billede OleJuhl Nybegynder
23. februar 2015 - 17:42 #5
Kort sagt:
Hvordan kommer jeg uden om Adobe Reader og gennemtvinger en visning i Billedfremviser?
Avatar billede OleJuhl Nybegynder
23. februar 2015 - 17:59 #6
Når jeg taster internet plug-ins i Finder, så får jeg at vide, at "mappen findes ikke".
Avatar billede OleJuhl Nybegynder
24. februar 2015 - 18:13 #7
Tak for rådene, nu er problemet løst!