Avatar billede Threms Nybegynder
23. februar 2015 - 13:20 Der er 5 kommentarer

windows 8 mister trådløs forbindelse

Når jeg sidder og arbejder med min PC mister den forbindelsen.
Ipad, iphone, HTC og en anden PC med Win 7 har ingen problemer.

Måden jeg opdager det på er at jeg bare ikke kan få hul igennem, når jeg hopper af netværk og på igen viser den icon for der ikke er netforbindelse, men ikke før.

PC-en skal genstartes for at få netværk igen.

Hjælp :-(
Avatar billede Threms Nybegynder
23. februar 2015 - 13:22 #1
Jeg har været inde og deaktivere strømbesparelse i egenskaber!
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. februar 2015 - 15:08 #2
På netværkskortet?
Avatar billede Threms Nybegynder
23. februar 2015 - 16:11 #3
Yep
Avatar billede knudg Nybegynder
24. februar 2015 - 08:57 #4
Virker som samme problem, som jeg oplever, - se: http://www.eksperten.dk/spm/1001153

Hilsen Knud
Avatar billede Threms Nybegynder
24. februar 2015 - 09:23 #5
Enig, det ligner det samme, bort set fra jeg er på, bliver smidt af, uden det kan ses på forbindelsesikonet,når jeg prøver at komme på igen viser den kun lokal adgang og til sidst må jeg genstarte pc. men så er der adgang igen.....

Jeg kører på en TDC router med fiber adgang. 2,4 gh.