Avatar billede steen_hansen Forsker
23. februar 2015 - 15:02 Der er 1 løsning

Newbee, skal oprette DB med faneblade og menupunkter

Hej eksperter

Jeg har ikke brugt Access i umindelige tider, og må indrømme, at jeg er ret blank.

Jeg skal oprette en formular med 2 eller flere faneblade, og der skal der være én særskilt menu på hvert faneblad: Vælger man faneblad 1, får man vist menu1 i venstre side. Væger man faneblad2, får man menu2 i venstre side.

Til hvert menupunkt skal så tilknyttes en formular med formularfelter, som så skal smide data i en tabel. Men jeg har brug for at kunne strukturere layoutet først og fremmest. Håber på hurtig hjælp til hurtige point.

Det er MS Access 2010
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. juni 2015 - 14:40 #1
Lukker grundet manglende svar