Avatar billede spasser55 Novice
23. februar 2015 - 16:53 Der er 2 kommentarer

Chromecast eller chromebox?

Nu hvor jeg ingen tv har, tænker jeg. Istedet at bruge penge i måneden på tv (jeg har Teliatv) vil jeg istedet købe en chromebox til fjernsynet. Jeg er ikke nogen gamer, men jeg streamer meget og shuffer meget på nettet, så derfor vil er have en chromebox. Er det godt tænkt????
Og så vil jeg finde ud af om jeg så ikke bare kan bruge chromeboxen til at streame Teliatv fra, og op storeskærmen ???

Men så, så jeg lige nu osse at man kunne få et chromecast, som kan køre AirPlay fra de forskellige enheder.
Spørgsmålet er. Kan jeg bruge chromecast til streaming af teliatv op på storeskærmen ? Jeg ved nemlig at Telia IKKE har lave AirPlay til appen..... Men gælder det så osse med chromecast ?

Hvad skal jeg vælge ?
Avatar billede MADOlsen Forsker
24. februar 2015 - 09:28 #1
Nu hvor jeg ingen tv har, tænker jeg. Istedet at bruge penge i måneden på tv (jeg har Teliatv) vil jeg istedet købe en chromebox til fjernsynet

Du har intet tv, men du har et fjernsyn??? ;o)
Avatar billede spasser55 Novice
24. februar 2015 - 22:17 #2
Ja undskyld jeg mener jeg et fjernsyn. Men ingen tvpakke. Kun bredbånd(: