Avatar billede JacobAssoignon Nybegynder
23. februar 2015 - 19:21 Der er 8 kommentarer

Glemt YouTube password - hjælp til evt. hack/cracking?

Hej allesammen.

Min kæreste har altid logget automatisk ind på hendes youtube account. Men her i dag slettede hun sine cookies og nu kan hun ikke logge ind igen.

Hun kan huske brugernavnet, og vi kan finde youtube-accounten og se, at den stadig eksistere osv. men de passwords, som hun troede det ville være er det åbenbart ikke.

YouTube brugernavnet er carina200592 - spørgsmålet er bare - må man få nogle til at "hacke" sig ind på den igen, og derved få en ny kode igen?

Kan godt bevise, at det er hendes account pga billede, så i ikke bare tror det er en random vi prøver at hacke os ind på haha..

Håber i kan hjælpe.

På forhånd tak!
Avatar billede phpnoob Novice
23. februar 2015 - 19:26 #1
jo jeg prøver lige at gennemføre et hacker angreb så vi kan få din profil igen.

LOLOLOL
Avatar billede JacobAssoignon Nybegynder
23. februar 2015 - 19:32 #2
Kunne jo godt være at der var nogle herinde der vidste noget - men tak for din håbløse kommentar ;)!
Avatar billede cht22 Professor
23. februar 2015 - 20:35 #3
Man kan eventuelt prøve at genskabe de slettede cookies ved at bruge programmer der kan genskabe slettede filer. Det er dog ikke sikkert de kan genskabes, bl.a. fordi det kan være at områderne på harddisken hvor de lå er blevet overskrevet, så jo mere computeren bliver brugt, jo mindre chance er der for at genskabe de slettede cookies.

Det bedste vil være helt at lade være med at bruge computeren og så sætte harddisken over i en anden computer, det er lidt mere besværligt med en bærbar, hvis det er det og afhængig af hvilken bærbar. Der er nogle bærbare hvor harddisken umiddelbart kan tages ud og andre hvor man er nødt til næsten at skille hele bærbaren ad for at få harddisken ud.
Avatar billede JacobAssoignon Nybegynder
23. februar 2015 - 20:49 #4
Hej cht22.

Ja har prøvet at kigge på forskellige recovery muligheder af cookies, men uden held.

Vi har også prøvet og bruge systemgendannelse - det troede jeg ville virke.. men den er stadig logget ud.

Bliver ens cookies slettet permanent også selv om man gendanner? det troede jeg ikke..
Avatar billede cht22 Professor
23. februar 2015 - 20:57 #5
Ja cookies bliver ikke gendannet ved brug af systemgendannelse. Placeringen af filerne med cookies er også forskellig afhængig af hvilken browser der bruges.
Avatar billede Blueeyez Mester
23. februar 2015 - 21:10 #6
Hvad med om i anmoder om nulstilling af adgangskoden på youtube kontoen?
Avatar billede ekspert_bruger Juniormester
23. februar 2015 - 21:13 #7
Hvis der er en e-mail til gendannelse så er det nemt nok at nulstille kontoen. Ellers kræver det at man har nogle flere oplysninger.
Avatar billede JacobAssoignon Nybegynder
23. februar 2015 - 21:51 #8
Alt er prøvet.. men vi har som sagt ikke emailen mere :/