Avatar billede stevenjensen Praktikant
24. februar 2015 - 09:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjerne tekst og hånd på billede

Hejsa,
Jeg har et billede jeg skal bruge i en ansøgning. Det er et jeg har fra en fotograf, men desværre er står der en tekst tværs af billedet hvor der står det ikke må fremvises bla bla. Og så har min søster en hånd på min skulder jeg gerne vil have photoshoppet væk. Nogle som er en haj til det?
24. februar 2015 - 12:30 #1
Hvis der står på billedet at det ikke må anvendes, er det vel fordi du ikke har rettighederne til det.

Tag et nyt billede, og lad være med at overtræde fotografens ophavsrettigheder.
Avatar billede stevenjensen Praktikant
24. februar 2015 - 18:42 #2
jeg kan godt få rettighederne til billedet der går bare lige lidt tid så. Men jeg skal stadig have fjernet hånden som er på min skulder. Anyone??
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
25. februar 2015 - 07:51 #3
Send billedet til fr@finnrasmus.dk
Avatar billede stevenjensen Praktikant
25. februar 2015 - 16:41 #4
Hej jeg har sendt dig et på mail. Håber du har fået det. Med venlig hilsen
Avatar billede stevenjensen Praktikant
25. februar 2015 - 16:53 #5
Hvis det lykkedes dig må du gerne oprette et svar. Og det behøves ikke være perfektion bare så der ser nogenlunde ud
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
26. februar 2015 - 08:16 #6
Det var et billede i god kvalitet og høj opløsning. Så er det nemmere at retouchere på.
Avatar billede stevenjensen Praktikant
28. februar 2015 - 00:04 #7
Du er kanon Finn. Har jeg noget andet jeg skal have lavet i fremtiden tager jeg lige fat i dig mod betaling denne gang. God weekend