Avatar billede anna84 Nybegynder
24. februar 2015 - 12:00 Der er 2 kommentarer

Mit køkken kører på hardware

Hej jeg hedder Anna Holgaard
Jeg arbejder i et opstartende firma, som producere køkken redskaber særligt på henblik på mødre i køkkenet. Min opgave er at finde et redskab som i vil finde belejligt at bruge i hverdagen, og som i mener mangler i køkkenet. Føler i at der er noget som kunne forbedres ved jeres allerede eksisterende redskaber eller har i nogle kreative ideer til hvad der muligvis kunne produceres.

Jeg har allerede nogle ideer til hvad der kunne forbedres i køkkenet, dog muligvis er de ikke en nødvendighed, og det er her jeg har brug for en hjælpende hånd. Den første ide er blevet optænkt med henblik på at spare på olien ved hjælp af en smørende børste. Skærebrætter kunne forbedres osv.. Kom gerne med egen ideer og tanker :-)
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2015 - 12:23 #1
Jeg kunne godt se hjælp i at tingene kunne vha. lyd eller displays fortælle om tingene man laver, det kunne være godt både for folk der måske ikke hører godt, ser godt eller bare børn der kunne synes det var lidt sjovere med noget der reagerede og hjalp én.

Det er lidt svært at forklarer, men jeg laver ofte mad og vil gerne have børnene med i køkkenet, så for at det kan være skægt kunne det være fedt med et målebære/vægt der kunne fortælle hvor meget der var i, måske endda selv finde ud af ud fra konsistens om det var mel, ris, sukker eller andet man var ved at måle/veje.

Det er sevlf. også vigtigt med sikkerheden når man nu har ungerne med i køkkenet, så værktøjer der generelt var nemme at bruge, svære at komme til skade med, robuste og børnevenlige.
Avatar billede finb Ekspert
24. februar 2015 - 14:59 #2
Hej Anna

Jeg vil gerne have UDVIDET den slags
blender med kogefunktion,
som allerede eksisterer i flere versioner.

Ønsket er, at UDVIDE blenderen med
slow-cooking, altså en
blender med kogefunktion,
men hvor man kan stille
temperaturen nøje på
fx 98 grader, så fx risengrød
ikke brænder på.

Lidt a la denne:
http://www.hjemmeriet.dk/visprodukt.php?id=263&kat=76

Mvh finb