Avatar billede ElasenEla Nybegynder
24. februar 2015 - 12:56 Der er 2 kommentarer

AKUT HJÆLP SØGES - Python

Jeg har brug for hjælp til nogle programmerings/data analyse opgaver på Python. Har AKUT brug for hjælp og er villig til at betale:)

Kontakt mig hvis du har erfaring med Python programmering.

På Forhånd Tak :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. februar 2015 - 18:58 #1
Kan du være lidt mere præcis - hvilke slags opgaver (eksempel)? - i hvilken sammenhæng?
Avatar billede ElasenEla Nybegynder
28. februar 2015 - 21:36 #2
Opgaverne går ud på at samle data fra forskellige websites hvor man så analysere og visualisere vha. python