Avatar billede Jan Nybegynder
24. februar 2015 - 15:36 Der er 5 kommentarer

Billeder kommer kun nogle gange frem i mit WordPress theme

Hej

Først og fremmest beklager jeg, at forum-kategorien ikke passer. Jeg kunne ikke finde en CSS-kategori.

Min udfordring

Jeg har et hjemmebrygget WordPress theme, som i lang tid har fungeret ganske fint, men lige pludselig viser det ikke altid mine uploadede billeder, når designet er i full size. Når designet går over i responsive, dukker billederne altid op, og de bliver der, hvis man går fra responsive til full size igen. Problemet er pludselig dukket op på alle mine sites, som bruger dette theme.

Er der nogen, der kan være mig behjælpelig? Jeg kan simpelthen ikke lure, hvad jeg skal gøre. Det må være noget i CSS'en, men jeg synes, jeg har prøvet alt :/

På denne side https://jaegermark.dk/hvidevarer er det billedet hvidevarer.png, som ikke altid dukker op.
Avatar billede keysersoze Guru
24. februar 2015 - 16:15 #1
Prøv at udelade din float: left - ret beset har du vel ikke behov for den under nogen som helst omstændigheder.
Avatar billede Jan Nybegynder
24. februar 2015 - 18:34 #2
Tak for svar, keysersoze. Det var desværre ikke en løsning.
Avatar billede Jan Nybegynder
24. februar 2015 - 18:39 #3
Okay. Jeg har fundet ud af, at hvis jeg fjerner width: 520px, så virker det. Men jeg fatter ikke hvorfor.
Avatar billede Jan Nybegynder
24. februar 2015 - 20:16 #4
Det ser ud til at være 100 % løst nu :) Jeg ville jo gerne beholde en fast width, så det går ikke bare at fjerne width, selvom det løste det egentlige problem. Løsningen var at bruge max-width i stedet for kun width.
Avatar billede keysersoze Guru
28. februar 2015 - 10:16 #5
Du kunne også prøve at arbejde med display block - generelt tror jeg at du kunne få en masse ud af at kigge på og måske ligefrem arbejde med et css framework, fx bootstrap.