Avatar billede Samantha Praktikant
24. februar 2015 - 17:39 Der er 11 kommentarer

Samsung Smart TV - "Sluttet til det trådløse netværk, men ikke til internettet" - Hjælp!

Jeg har et Samsung Smart TV, som har kørt på det trådløse netværk beklageligt i længere tid.
Idag får jeg dog en fejlmelding, som jeg simpelthen ikke kan hitte ud af.

Jeg har prøvet, at tage strømmen fra både tv og router. Jeg har haft kabel i tv, men får samme fejlmelding som på det trådløse.
Fjernsynet finder fint routeren, men kan så ikke finde internettet derfra åbenbart.
Internettet kører fint på min laptop.

Nogen som kan hjælpe?
Avatar billede Samantha Praktikant
24. februar 2015 - 17:41 #1
Det er forresten et Samsung UE46ES8005, hvis det har noget at sige.
Jeg har overhovedet ingen forstand på det, hehe.
Avatar billede primdahl1978 Nybegynder
24. februar 2015 - 18:56 #2
Jeg har præcis samme problem, og det startede i dag.

Fesent.....
Avatar billede Kossie99 Nybegynder
24. februar 2015 - 19:03 #3
Det samme her - på begge mine Samsung-tv.... Hm.....
Avatar billede Samantha Praktikant
24. februar 2015 - 19:04 #4
Jeg har søgt på tidligere emner ang. dette problem, men de forslår bare, at man ændre DNS, men det hjalp ikke da jeg prøvede desværre.

Hvis du finder en løsning, må du endelig give lyd!
Avatar billede Kossie99 Nybegynder
24. februar 2015 - 19:14 #5
Nåede desværre ikke at ringe til samsung inden de lukkede kl. 19. Har henvist til denne tråd på deres facebook. Men går nu på jagt i andre fora... Når vi er flere som pludselig i dag oplever det (mit har kørt upåklageligt i 2 år) så er det et samsung-problem!
Avatar billede Samantha Praktikant
24. februar 2015 - 19:20 #6
Tusind tak for det!

Jeg håber, at vi finder en løsning. Virker underligt at det lige pludselig rammer flere brugere på samme tid.
Avatar billede Samantha Praktikant
24. februar 2015 - 19:27 #7
https://www.facebook.com/SamsungDanmark/posts/10153149904749846?comment_id=10153149939729846&offset=0&total_comments=1&notif_t=share_comment

Og så fik vi et svar!
Det er åbenbart en fejl fra deres side, som de pt. arbejder på. Skulle gerne være løst indenfor de næste par timer.
Avatar billede Kossie99 Nybegynder
24. februar 2015 - 19:34 #8
Hæhæ - de svarede hurtigt på mit spørgsmål!
Avatar billede Samantha Praktikant
24. februar 2015 - 19:48 #9
Jeg ved ikke, om du går op i points Kossie99, men smid et indlæg som svar på tråden og jeg giver gerne de 30 point til dig :)
Avatar billede Kossie99 Nybegynder
24. februar 2015 - 20:13 #10
På ingen måde - viæ bare gerne se et nyt afsnit af Better call Saul på Netflix! Men ellers tak.
Avatar billede Kossie99 Nybegynder
25. februar 2015 - 11:14 #11
Seneste Samsung-melding:
'Vi har endnu ingen tidshorisont, men det skulle gerne være så snart som muligt. Det ser ud til, at H- og F-serierne er oppe at køre igen, men D- og E-serierne er endnu ikke online. Vi arbejder som sagt på højtryk for at løse det, så krydser fingre for, at det bliver i løbet af dagen. //Christina'