Avatar billede Draweh94 Nybegynder
24. februar 2015 - 20:28 Der er 3 kommentarer

Søger hjælp til at slettet alt.

hej. jeg har en computer jeg gerne ville have slettet alt på
det en Acer Aspire med windows 7.
jeg skal have lagt et nyt windows over på den :)
Avatar billede claes57 Ekspert
24. februar 2015 - 20:37 #1
det gør du fra cd med ny windows - vælg brugerdefieneret, og slet alle partitioner på disken, og den nye win opretter selv hvad den skal bruge. Så er der intet tilbage.
Avatar billede Draweh94 Nybegynder
25. februar 2015 - 17:21 #2
Det var lidt dårligt formuleret af mig :) jeg skal have slettet gamle Windows 7 der ligger 3 programmer på computeren ;D
Avatar billede claes57 Ekspert
25. februar 2015 - 17:37 #3
Ok, når du kører ny win ind, så vælg nyinstallation og ikke opgrader eller hvad der nu er af andre muligheder. Så gemmes gamle data ikke, og alt er som en frisk installation. Den vil dog (hvis det er er opgraderings-cd) genbruge licensnøgle. Og en evt mappe med windows.old skal slettes.