Avatar billede Acerlap Nybegynder
24. februar 2015 - 22:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan installere et gratis program.

Jeg har læst om, og ønsker at downloade et program der hedder Regshot
http://www.yac.mx/da/pc-tech-tips/windows/An_Easy_Way_To_Monitor_Your_Windows_Registry_Changes_with_Regshot.html

desværre kan jeg ikke finde producenten,
eller producenten egen hjemmeside, så jeg kan downloade programmet direkte,

hvis jeg googler - Regshot - giver det 111.000 resultater,
hvoraf en ret stor del, er velkendte for at fylde computeren med alverdens
uønskede 'tillægsprogrammer', malware, uønskede søgemaskiner, irriterende toolbars, osv.

så hvor / hvordan henter jeg programmet, uden alt ekstra tilbehøret.

2) er det i det hele taget lovligt at oprette en downloadside,
og fylde ellers udmærkede programmer, med en masse 'tillægsprogrammer'. ?

der er efterhånden så mange uhæderlige downloadsider, (incl. en masse danske)
så det er nærmest umuligt at gennemskue om der er en, eller flere hæderlige sites imellem.
Avatar billede Spotgun Seniormester
25. februar 2015 - 07:46 #1
Du kan hente Regshot her, uden noget ekstra skrammel:
http://sourceforge.net/projects/regshot/files/regshot/
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2015 - 13:37 #2
@Acerlap. Citat fra den hjemmeside du linker til :
"Du kan downloade Regshot fra sin officielle Sourceforge.net hjemmeside"

Søg på "Regshot" i søge feltet.

http://sourceforge.net/
Avatar billede Acerlap Nybegynder
04. marts 2015 - 21:13 #3
Jeg siger tak for link,
det ser fint ud, uden ekstra skrammel, :-)

spotgun,.. kan du ikke skrive et svar.
Avatar billede Acerlap Nybegynder
13. marts 2015 - 15:54 #4
Siden spotgun ikke vil modtage pointene,
bliver jeg desværre nødt til at give dem til mig selv. :(