Avatar billede hansk Nybegynder
25. februar 2015 - 12:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udligning af kreditor poster i gl år

Hej eksperter, jeg håber der er en som kan hjælpe med udligning af gamle kreditorposter.
Jeg har en kreditorkonto, som går i 0. Men der ligger en del poster derpå som ikke er udlignet.
Det hindrer mig i at slette gamle år. Når jeg så prøver at udligne posterne får jeg svaret at perioden er lukket.
Hvad kan jeg gøre? Jeg har ikke prøvet at slette kreditoren, men er det nødvendigt? Jeg ved heller ikke om jeg kan.
mvh Hans
Avatar billede hsund Juniormester
26. februar 2015 - 10:57 #1
Hej Hans,

Prøv at se om løsningen er her:

http://www.eksperten.dk/spm/285839

Hilsen
Henrik
Avatar billede hansk Nybegynder
26. maj 2015 - 08:58 #2
Der findes vist ikke andre løsninger end at slette alt og starte på en frisk.

Mon der er nogen der har et forslag til et andet system, hvor man ikke bliver flået når man skal bruge mere plads?