Avatar billede Johngyde Praktikant
25. februar 2015 - 14:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan formatterer jeg hele harddisken - alle drev

Jeg har haft besøg af en trojanske hest. Jeg har et C og D drev + et mere. Jeg kan godt formattere hvert drev for sig selv men ikke hele disken. Har prøvet at sætte diske fra min bærbare i en dock på en anden pc - og jeg kan stadig ikke finde ud af at slette det hele.
Jeg er blevet lidt gråhåret ...  :-)
Avatar billede cht22 Professor
25. februar 2015 - 14:33 #1
Du kan bruge en Windows installationscd og vælge brugerdefineret (avanceret) i stedet for opgrader. Der kan du slette de enkelte drev og oprette dem igen.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. februar 2015 - 15:20 #2
Når du er startet som #1 skriver, så kan du slette alle partitioner på (alle) disk(e), og så oprette ny - det er den mest effektive metode.
Avatar billede poko1 Ekspert
25. februar 2015 - 15:58 #3
Hvis du vil gøre det på en anden PC.
http://gratisupload.dk/vis_billede/720132/
25. februar 2015 - 21:14 #4
I den 'anden' PC - DISKHÅNDTERINGEN ...
Avatar billede Johngyde Praktikant
16. marts 2015 - 08:55 #5
Skriv et svar hvis I vil have point.
Avatar billede cht22 Professor
16. marts 2015 - 09:04 #6
Her er et svar.
Avatar billede poko1 Ekspert
16. marts 2015 - 17:01 #7
Skriv hvem der gav dig løsningen Og bed vedkommende lægge svar
System partitioner kan ikke fjernes i diskhåndteringen!!!
Avatar billede Johngyde Praktikant
18. maj 2015 - 18:34 #8
Jeg købte en ny harddisk til 600 kr. Jeg har ingen installations CD.
I øvrigt meget glad min investering - den har nogle bedre specifikationer og det kan mærkes.
Tak for hjælpem