Avatar billede Svangasen Nybegynder
25. februar 2015 - 19:56 Der er 14 kommentarer

Binkiland

Jeg har i dag downloadet en gratis Iso-burner. Det gik ikke så godt. Jeg fik et møgprogram der hedder Binkiland med ned.

Det har fuldstændigt overtaget min browser. Jeg kan ikke få lov til at slette det i kontrolpanelet da den skriver jeg har en åben Binkiland-side.

Det popper også op med alverden skidt og møg på siderne.

Hvem kan hjælpe mig ?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. februar 2015 - 20:14 #1
25. februar 2015 - 20:48 #2
Enig med #1 ...

Loggen fra ADWCeaner her i tråden ...

---

Generelt: Hvilket Styresystem ?
Avatar billede Jolles Professor
25. februar 2015 - 22:58 #3
jeg fik den også ind i min kun en uge gamle asus win8.1; googlede, og blev rådet til malwarebytes, der nakkede bæstet uden problemer. Håber spørgeren får held med sig.
Avatar billede Svangasen Nybegynder
25. februar 2015 - 23:41 #4
Tak til jer alle.

Jeg har Windows 8,1.

Jeg fik styr på det med Malwarebytes samtidig med første svar.

Jeg er ny her så jeg er i tvivl om hvordan jeg giver point og hvordan jeg fordeler dem.
26. februar 2015 - 05:44 #5
Fik du også kørt ADWCleaner ?

Loggen fra ADWCeaner her i tråden ...

---

Øverst på Eksperten siden -> [FAQ] ->
www.eksperten.dk/faq

www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
Avatar billede Svangasen Nybegynder
26. februar 2015 - 16:16 #6
Nu har jeg også kørt ADWCleaner og den fjernede vist det sidste.

Nu mangler jeg bare at dele point ud
Avatar billede Svangasen Nybegynder
26. februar 2015 - 16:17 #7
Mange tak for hjælpen
27. februar 2015 - 05:52 #8
Gentager:

Loggen fra ADWCeaner her i tråden ...

---
Avatar billede Vancario Nybegynder
27. februar 2015 - 18:48 #10
En anden indlæg om binkiland - http://soft2secure.com/knowledgebase/binkiland
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2015 - 14:37 #11
#10 linket i artiklen fører til download af Spyhunter 4 - et fup program.
Avatar billede Vancario Nybegynder
28. februar 2015 - 20:45 #12
Brug ikke SpyHunter
Brug Malwarebytes eller adwcleaner
Avatar billede Jolles Professor
14. marts 2015 - 16:25 #13
svagasen, læg et svar, og tilgiv, at jeg har været væk fra listen nogen tid.
Avatar billede Jolles Professor
14. marts 2015 - 16:27 #14
hov og omforladelse - det er vist slet ikke mit spørgsmål fra start. Så kan jeg jo ikke give point.