Avatar billede Vemmelund Nybegynder
26. februar 2015 - 14:35 Der er 1 kommentar

Macbook pro - Det rigtige valg?

Hej Eksperter.
Jeg har kigget lidt på en Macbook pro Retina. Jeg skal primært bruge den til at surfe på nettet og spille lidt spil(Counter Strike Source, Minecraft, Skyrim). Lave store skoleopgaver, analyser.
Specifikationer på macbooken jeg har kigget på lyder:
Intel Quad Core i7 processor (2.2 GHz)
15,4" RETINA display (2880 x 1800)
256 GB Flash drev
16 GB DDR3L RAM
Intel Iris Pro Graphics med HDMI

Jeg har ikke hørt om det grafikkort Intel Iris pro.
Så spørgsmålet er om den computer passer til mine krav? det gør intet at den overgår hvis det er, det.
Jeg er fast besluttet om at det skal være mac.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. februar 2015 - 14:54 #1
Iris pro er topmodel efter deres HD. http://en.wikipedia.org/wiki/Intel_HD_and_Iris_Graphics
Den overgår på alle punkter dit brug.