Avatar billede Steen Seniormester
26. februar 2015 - 15:23 Der er 1 løsning

After Effects - Shortcut til fuld preview

Hej.
Der findes en shortcut i After Effects som gør at man får et fuld preview af enten "Timeline" eller Composition" eller hvilket som helts "Box" der er markeret eller hvor musen er placeret over.  Hvilke tast har denne funktion på et Dansk keyboard ?

Har forsøgt at finde frem til hvordan jeg selv kan definere Shortcuts, men det ser ud til at det ikke er lige så let i After Effects SC5 som det er i nogle af de andre Adobe brogrammmer.
Avatar billede Steen Seniormester
26. februar 2015 - 18:20 #1
Lukker spørgsmålet igen. Har fundet en løsning