Avatar billede Donnielsen7400 Nybegynder
26. februar 2015 - 16:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nyt bundkort+ Cpu

Hej
Jeg har skiftet bundkort samt cpu og det funker helt fint
Men der kommer en stribe popup når jeg starter op
ups troed jeg kunne indsætte  en pdf fil

det må jeg lige kloge lidt i
Avatar billede Donnielsen7400 Nybegynder
26. februar 2015 - 16:38 #1
De kan se således ud
rødt kryds  (setupinfo)value is Null

eller C:\users\jørgen\App Data\local\Temp\232443 Log.inis lost

Fatter ikke hvorfor den arbejder i et temp\ ?

Nb der er ingen gule trekanter i enhedshåndteringen
Avatar billede claes57 Ekspert
26. februar 2015 - 17:59 #2
hvis du tager et skærmdump, så kan du kopiere det op på http://gupl.dk og så dele linket herinde.
Avatar billede Donnielsen7400 Nybegynder
27. februar 2015 - 08:47 #3
http://gupl.dk/720216/

her er et skærmprint
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2015 - 09:36 #4
Har du køre den cd, der fulgte med bundkort? Du må have glemt et punkt, så den ikke han initiere sig optimalt.
Avatar billede Donnielsen7400 Nybegynder
27. februar 2015 - 10:05 #5
Ja jeg har kørt cd og taget alle tænkelige brugbare ting med bortset fra at jeg ikke har instaleret Google crome eller norton antivirus som også var som trail på skiven
samt opdateret bios på Asus hjemmesidemen jeg kan da forsøge igen
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2015 - 10:35 #6
hvis alt virker i øvrigt, så se i joblisten/start (win8) eller msconfig (tidl win) efter hvad asus starter op. deaktiver/afmarker en af dem, og se om det hjælper efter genstart - og så fremdeles til synderen er nedlagt.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2015 - 10:40 #7
det kan i øvrigt nok være lettere at finde defekten med autoruns
https://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902.aspx
der er alt markeret i farver hvis der er problemer - men du har også fri og fuld adgang til alt, så brug varsomt. Det er en hak/fjern hak ting, så du kan rette op igen.
Avatar billede Donnielsen7400 Nybegynder
27. februar 2015 - 18:46 #8
Ingen efekt så jeg prøver det grove værktøj
Avatar billede Donnielsen7400 Nybegynder
27. februar 2015 - 19:29 #9
ja det er stærke sager det gav mig  om ikke andet et overblik
så det går tilbage med fejlkoder
tak for hjælpen