Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2015 - 09:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dato celler

Jeg vil gerne vide hvordan jeg i excel, kan bestemme at i fx kolonne A, at der kun må tastes en dato mellem 1/1-15 og 31/12-15. Hvis man taster en dato unde for perioden eller skriver en tekst, så kommer der et popup vindue, som siger det ikke er en tilladt dato.

Håber der er nogen som kan hjælpe :)
Avatar billede kabbak Professor
27. februar 2015 - 09:58 #1
Kik på datavalidering
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2015 - 11:16 #2
Yes det virker med datoen, der er så et andet problem, nogle enkle celler står der så I/A i, dem melder den så fejl på, er der nogle mulighed for at det også kan være tilladt med dato og teksten I/A?
Avatar billede finb Ekspert
27. februar 2015 - 15:43 #3
Prøv i datavalidering:
=eller(datoIntervallet;"I/A")