Avatar billede mic- Nybegynder
27. februar 2015 - 23:12 Der er 1 kommentar

webgrafiker søges til at designe ny spændende portal

Har du en grafisk uddannelse og erfaring i at sætte sider rigtigt/pænt op?

Vi søger en til at designe en ny portal for os som leveres som psd filer.

Så giv lyd fra dig :)
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2015 - 09:47 #1
Jeg er ikke uddannet grafiker, men har meget erfaring med at sætte sider op og lave websites osv.
Så jeg vil da gerne vide mere om opgaven og kan evt. se om det er noget jeg kan hjælpe med eller om jeg kender nogen der kan hjælpe jer med opgaven.

Vh
Ole Jørgensen