Avatar billede Bordeaux Juniormester
28. februar 2015 - 16:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dominant lydenhed

Goddag, jeg har en bærbar, skærmen er smadret, så har sat den til mit fjernsyn.
Problemet er at lyden i mit fjernsyn ikke er lige så godt som mit anlæg. Men sætter jeg anlægget til min pc/fjernsyn er det stadig fjernsynhøjtalerne som dominerer ? Hvordan kan jeg fikse dette ?
Avatar billede martens Guru
28. februar 2015 - 17:54 #1
Hvordan sender du lyden ud af PC´en ?  HDMI  / jack ?
Avatar billede Bordeaux Juniormester
01. marts 2015 - 04:45 #2
Pc'en er sat til fjernsynet gennem HDMI, når jeg så prøver at sætte Jack i fjernsyn eller PC, sker der intet.
Avatar billede Bordeaux Juniormester
04. marts 2015 - 13:10 #3
Ingen som har et svar :/?
Avatar billede xWeezor Juniormester
04. marts 2015 - 19:25 #4
Prøv at højre klikke på Speakers og så Afspilningsenheder så kan du højre klikke på (Fjernsyn Navn) for at deaktivere fjernsynet og vælge
(Jackstik Navn) og aktivere det
Avatar billede xWeezor Juniormester
04. marts 2015 - 19:27 #5
(Fjernsyn Navn) kan være (HDMI og Fjernsyn Navn)
Avatar billede Bordeaux Juniormester
04. marts 2015 - 21:04 #6
Tak :O!
Avatar billede xWeezor Juniormester
10. marts 2015 - 12:21 #7
Virkede det jeg skrev?