Avatar billede lawrence1956 Nybegynder
28. februar 2015 - 16:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Driver til HP Officejet 7000 Wide Format

Hvor finder jeg en driver til min HP Officejet 7000 Wide Format. Jeg har fået denne printer foræret af min svigersøn. Dog fulgte der ingen programmel med.
Når jeg går ind på hjemmesider med drivere, er der alt for mange tilbud omkring de ægte drivere, så jeg ved ikke om det er en driver jeg downloader, eller mærkelig programmer, der scanner min pc og som vil sælge mig dyre løsninger på alt fra lyn-afledere til blå piller.
Avatar billede haverslev Novice
28. februar 2015 - 16:32 #1
Avatar billede lawrence1956 Nybegynder
12. april 2015 - 05:03 #2
Tak.
Tråd lukket