Avatar billede JP9 Juniormester
28. februar 2015 - 18:33 Der er 1 løsning

VBA foretag beregning med værdi fra inputbox

Hej

Jeg kæmper lidt med nedenstående kode, kan simpelthen ikke få VBA til at bruge værdien fra inputboksen i formlen. Har efterhånden prøvet lidt af hvert, men beregne vil den ikke :-/
Jeg kan desværre ikke umiddelbart, sætte værdien ind i en ekstra kolonne i regnearket.

Håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig og give mig en god forklaring. Det vil jeg sætte meget stor pris på.

På forhånd tak!

Dim kurs_euro As Single

kurs_euro = InputBox("Indtast kursen på Euro for måneden")

    Columns("O:O").Select
    Selection.Insert Shift:=xlToRight, CopyOrigin:=xlFormatFromLeftOrAbove

    Range("O2").Select
    ActiveCell.FormulaR1C1 = "=(RC[-2]* kurs_euro)"
    Selection.AutoFill Destination:=Range("O2:O" & last1)
Avatar billede JP9 Juniormester
28. februar 2015 - 20:22 #1
Løsning fundet :-) brugte en For loop i stedet.