Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2015 - 20:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Købe iphone 5s eller vente?

Jeg har tænkt mig at købe en iphone, den skal være 4 tommer og jeg går og tænker på om jeg skal købe en iphone 5s eller vente og se om Apple laver en 4 tommer Iphone 6S eller Iphone 7? Hvad syntes i?
Avatar billede Jannik_Vilhelmsen Nybegynder
28. februar 2015 - 23:14 #1
JEG synes, at du skal tænke på hvad du helst vil have. Forskellen på 5s og 6'eren er primært skærmstørrelsen. Hvis du venter på at den nye kommer, skal du forvente et vente til september ca. og så kommer den også til at koste min. 6000 kr. vil jeg tro.
Så det er enten 5s som er en udmærket telefon, eller "opgradere til 6 og få en større skærm.
Eller vent helt til september og se hvad Apple kommer ud med

Efter min mening :)
Avatar billede claes57 Ekspert
01. marts 2015 - 13:21 #2
Der kommer en udmelding fra Apple 9. marts vedr nyheder - så jeg ville ikke købe før den var tjekket af.
Avatar billede finb Ekspert
01. marts 2015 - 15:38 #3
Uanset hvad der kommer på markedet, bliver 5s billig, når det kommer: 4s kostede 500 kr fornylig.
Så overvej at købe en 5s, når der kommer andre nyheder !