Avatar billede vuske Seniormester
01. marts 2015 - 01:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af livemail på imac

Jeg har prøvet flere versioner af opsætning, er der en der lige ved hvad jeg skal gøre
Avatar billede Andershoegh Seniormester
01. marts 2015 - 10:18 #1
Hvis du ikke får en løsning her, syntes jeg du måske skulle prøve i dette forum.

http://www.macnyt.dk/forum/

Har selv fået rigtig meget hjælp til min Mac der.
Avatar billede vuske Seniormester
01. marts 2015 - 14:40 #2
Jeg vil gerne give dig mine point ikke fordi du er kommet med nogen løsning men for linket
Problemet er løst via en ven
Avatar billede Andershoegh Seniormester
01. marts 2015 - 15:41 #3
Har aldrig rigtig forstået, det efter min mening, helt skøre pointsystem på E. så det vil være lettest for mig, hvis du tager dem selv :-)
Avatar billede vuske Seniormester
01. marts 2015 - 16:56 #4
ok