Avatar billede madsmoller Nybegynder
01. marts 2015 - 07:36 Der er 5 kommentarer

Facebook - coverbillede

Hej. Hvordan undgår man at folk kan kommentere på ens coverbillede på Facebook? Jeg er klar over, at coverbilledet i modsætning til profilbilledet altid er offentligt, men jeg har lagt mærke til, at man hos nogle profiler kan kommentere på coverbilledet, mens man ikke kan hos andre, men jeg kan ikke finde nogle steder i mine indstillinger, hvor jeg kan sørge for, at der ikke kan kommenteres på mit coverbillede.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. marts 2015 - 13:19 #1
hvis du klikker på coverbilledet på din egen konto, så kommer du ind hvir der er mulighed for fx rediger, tags osv - der er også en 'Stop notifikationer' i linklinjen lige under knapperne.
Avatar billede madsmoller Nybegynder
01. marts 2015 - 16:19 #2
Notifikationer - er det ikke bare beskeder om, at nu er der nogen, der har lagt en kommentar?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. marts 2015 - 17:13 #3
Avatar billede claes57 Ekspert
01. marts 2015 - 17:21 #4
de har skiftet navn på det - nu er linket til indstillingen https://www.facebook.com/settings?tab=followers&section=comment&view
som skal stå til venner, og ikke offentlig.
Avatar billede madsmoller Nybegynder
02. marts 2015 - 22:00 #5
Ja, det ser ud til at virke. Tak for hjælpen.