Avatar billede mikmeier48 Nybegynder
01. marts 2015 - 13:23 Der er 3 kommentarer

Enheder og printer

Når jeg klikker og åbner start og derefter klikker på Enheder og printer, så sker der ikke andet den der bliver søgt og søgt og uden der fremkommer noget resultat, hvad kan det være.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2015 - 13:34 #1
Fejl på systemet, eller en tjeneste der burde starte med Windows ikke kører.
Under tjenester i joblisten kører spool tjenesten der?
Avatar billede mikmeier48 Nybegynder
03. marts 2015 - 21:09 #2
Hvordan retter jeg det?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. marts 2015 - 21:26 #3
Kører spool tjenesten i joblisten?

Man kan tjekke om der er systemfiler der ikke virker ordentligt.
Kommando til dette er sfc /scannow og køres i en kommandoprompt der er startet som administrator. Hav en cd med styre systemet i når denne scanning foretages.
Man kan også tjekke om der er fejl på selve disken.
Går du i computer og vælger c drev, spm du højreklikker på og vælger egenskaber. Så går du i funktioner-fejlsøgning. Tjekker begge bokse af og siger ja til at genstarte pc for at dette tjek kan foretages.