Avatar billede Johnesen Nybegynder
01. marts 2015 - 16:14 Der er 3 kommentarer

Skabeloner i word 2013

Hej.
Jeg har lavet en masse diplomer i word 2013. Jeg har valgt en skabelon, men jeg vil gerne skrifte den ud med en anden. Hvordan gør jeg det uden at slette teksten?
Jeg syntes kun jeg kan vælge ny skabelon, men så kommer teksten ikke med over.

Mvh.
John
Avatar billede supertekst Ekspert
01. marts 2015 - 16:47 #1
Hvilken skabelon har du valgt?
Hvor mange diplomer er der tale om?

og så velkommen til Eksperten.
Avatar billede Johnesen Nybegynder
01. marts 2015 - 18:07 #2
Har valgt en grøn skabelon ved ikke hvad den hedder, sidder ikke lige ved min bærbar lige nu.
Der er tale om 25 diplomer, så hvis der er en måde hvorpå man kan ændre alle skabelonerne til en anden på alle sider ville det være perfekt.

Og mange tak :)
Avatar billede supertekst Ekspert
01. marts 2015 - 23:15 #3
Der er ikke nogen nem metode - så vidt jeg ved. Måske er der nogen, der kender en.
En mulighed er måske at flytte teksten fra den en skabelon til en anden via programmering.