Avatar billede anba Mester
01. marts 2015 - 17:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fotos automatisk fra mobil til tablet - hvordan ?

Jeg har en Iphone og en ipad. Når jeg tager fotos med min iphone lægger bilederne sig automatisk på Ipaden også. jeg skal altså ikke gøre noget aktivt, for at få billederne over i Ipaden.
Min mand har en samsung galaxy s3 mobil (android)og har lige fået en Medion tablet (android 4.42).

Han har asamme googlekonto på begge. Hvordan kan han få samme mulighed for at fotos taget med hans mobil lægger sig automatisk på hans tablet. Der er et Galleri på begge - men jeg tror ikke de spiller sammen. Jeg ved man kan bruge dropbox - men er der andre muligheder - eks google plus eller andet. ??
Avatar billede claes57 Ekspert
01. marts 2015 - 17:23 #1
android er så google drev.
Avatar billede anba Mester
01. marts 2015 - 18:00 #2
Men hvordan gør man det. Jeg kan ikke se billederne på tablet'en ?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. marts 2015 - 18:03 #3
Avatar billede anba Mester
01. marts 2015 - 19:41 #4
Tusind tak for hjælpen. Nu virker det med google drev og gallery drive sync.
Vil du lige lægge et svar så jeg kan give point ?
Avatar billede anba Mester
01. marts 2015 - 19:42 #5
nej for pokker - nu kom jeg selv til at svare. har glemt hvordan det fungerer. Hvad gør jeg nu - for at du får pointene ?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. marts 2015 - 19:46 #6
bare accepter eget svar - jeg har point nok. Men godt, at det virker nu.
Avatar billede anba Mester
01. marts 2015 - 19:48 #7
Mange tak.